Hauptinhalt

Comunicać dal Ufize Stampa dla Provinzia

Trafich | 30.11.2018

De dla mobilité dl’Euregio, trasport publich debann indoman

I aboná al trasport publich local podará viajé indoman, sabeda al 1 de dezëmber debann sön les ferates y corieres te döta l’Euregio.

Aministraziun | 30.11.2018

Repartiziun Agricoltöra: al vëgn chirí n ispetur tecnich

L’Aministraziun provinziala, plü avisa la Repartiziun Agricoltöra chir n’ispeturia tecnica o n ispetur tecnich.

Politica | 29.11.2018

De dla cooperaziun al svilup, convëgn al’Eurac

L’assessur provinzial Richard Theiner tratan le convëgn al’Eurac. Foto: USP/mgp

La tematica prinzipala dla De dla cooperaziun al svilup é stada inann le comerz iüst y solidal.

Aministraziun | 23.11.2018

Concursc, bandida dla Provinzia por 10 colaboradus aministratifs

Concurs dla Provinzia por 10 posć de laur a tëmp indeterminé sciöche colaboradus aministratifs. Iscriziuns ala bandida cina ai 17 de dezëmber.

Laûr | 22.11.2018

Marcé dl laur, al vá inant le trend positif

L’assessuria Stocker y le diretur Luther á presenté le Raport söl marcé dl laur tl secundo semester dl 2018. Foto: USP/fg

Dac positifs dal raport sön le marcé dl laur: tl secundo semester dl 2018 é la dejocupaziun tl Südtirol rovada a 3,1 porcënt.

Sanité / Sozial | 22.11.2018

Violënza cuntra les ëres: al ó ester plü cosciënza da pert dla sozieté

4 scagns é gnüs metüs sö simbolicamënter por rapresenté i posc öc che vëgn lasciá da ëres che á pordü la vita por gaujia dla violënza. Foto: USP/Anne Savio

Te na incuntada cun la stampa él gnü porté dant i dac atuai sön le fenomen dla violënza cuntra les ëres y les scomenciadies de sensibilisaziun sön chësc problem

Desvalì | 20.11.2018

Manutenziun dles rovines de Ciastel de Val a Sëlva

Les rovines dl Ciastel de Val, de proprieté provinziala, dess gní ressanades. Chësta é stada na dezijiun dla Junta provinziala.

Scora / Cultura | 20.11.2018

Scora, dal proscim ann iscriziuns ma plü online

Dal proscim ann podará les iscriziuns por l’ann de scora 2019-2020 ma plü gní fates online.

Familia | 20.11.2018

Lauré por n’economia plü daimpró ales families

La Consulta por la familia s’á incunté da püch cun na seria de operadus dl ciamp economich – Foto: USP/H. Wisthaler

La Consulta por la familia s‘á incunté cun na seria de operadus economics por realisé vari che ti vá adincuntra ales esigënzes dles families.

Desvalì | 19.11.2018

Lovines, boletins por döta l’Euregio

Al é gnü presenté incö le proiet de colaboraziun tl’Euregio che prevëiga boletins suraregionai dl pericul de lovines en presënza de Kompatscher, Platter y Fugat

(Atualisà ai: 28/04/2011)